مرکز تعمیرات لپ تاپ lenovo در کرج

یکی از پیشرفت های علمی دنیا پیدایش لپ تاپ است. که از جهات مختلف بر زندگی ما تاثیر میگذارد،با توجه به استفاده فراوان از این وسیله قطعا بارها در رابطه با اجزای مختلف آن با مشکل مواجه شده اید و مجبور شده اید لپ تاپ خود را به به تعمیرکاران حرفه بسپارید تا با خیال راحت بدون اینکه به دیگر اجزاری سالم آن آسیب برسانند به تعمیر اصولی آن بپردازند، مرکز تعمیرات لپ تاپ lenovo در کرج این اطمینان را به شما میدهد زیرا این مرکز دارای تعمیرکارانی حرفه ای و ماهر است و شما میتوانید با خیالی راحت لپ تاپ خود را به ما بسپارید.

نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ

هنگام خرید هر نوع کالای به ویژه وسایل برقی از داشتن کارت گارانتی مطمن شوید، داشتن گارانتی محصول بسار مهم و ضروری است، مرکز تعمیرات لپ تاپ lenovo در کرج با ارئه محصولات با کیفیت به شما مشتریان عزیز و داشتن گارانتی هر محصول آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

سرویس لپ تاپ
سرویس لپ تاپ

ویژگی اصلی لپ تاپ درهنگام خرید:

پردازنده
حافظه
صفحه نمایش
هاردیا حافظه ذخیره کننده
گرافیک یا پردازنده تصویری لپ تاپ

پردازنده:

مهم ترین ویژگی هر لپ تاپ پردازنده ی آن است دراصل مغز لپ تاپ است که تمام عملکردهای دستگاه به آن بستگی دارد این قسمت  با مدارالکتریکی در عرض یک ثانیه چندین میلیون دستور به دیگر اجزا می فرستد. سرعت اجرای دستورات را با گیگا هرتز می سنجند. اکثر لپ تاپ ها سرعت اجرای یکسانی دارند وقتی می گویند سرعت پردازنده ۱.۳گیگا هرتز است یعنی در هر ثانیه می تواند ۱.۳میلیارد دستور العمل را اجراکند.

حافظه لپ تاپ:

ازدیگر ویژگی های مهم لپ تاپ حافظه است. در اکثر گوشی های موبایل با استفاده وکاربرد آن آشنای داریم در لپ تاپ هر چه حافظه بیشتر باشد بهتر است حافظه باید متناسب با سرعت پردازشگر باشد این دو تکمیل کننده ی کار یکدیگر هستند برای کارکرد بهتر لپ تاپ این دو جزء باید با یکدیگر هم خوانی داشته باشند.ا

گر کار و فعالیت شما با لپ تاپ به نحوی است که باید به طور همزمان نرم افزارهای زیادی را به اجرا درآورید نیازمند به یک حافظه بالا هستید هرچه حافظه رم بیشتر باشد اطلاعات با سرعت بیشتری پردازش و اجرا خواهند شد معمولا حافظه اکثر لپ تاپ ها ۴گیگا بایت است که برای انجام کارهای روز مره بسیار مناسب است.

صفحه نمایش گر لپ تاپ:

اگر جزء افرادی هستید که از لپ تاپ برای تماشای فیلم وبازی استفاده می کنید حتما این ویژگی برای شما خیلی مهم است چون تماشای فیلم در صفحه ی نمایش کوچک اصلا لذت بخش نیست اما اگر لپ تاپ دراصل برای شما درانجام دادن کارها و فعالیت های اجتماعی کاربرد داردپس صفحه ی نمایشی زیاد مهم نیست و شما می توانید هزینه ی خود را صرف دیگر ارزش ها و خصوصیت های لپ تاپ کنید صفحه ی ۱۵ اینچ معمولا مورد پسند ورضایت اکثر کاربران است.

مرکز تعمیرات لپ تاپ lenovo در کرج با داشتن بهترین تعمیرکاران لپ تاپ در رده اول تعمیرات لپ تاپ قرارگرفته است.

هارد یا حافظه لپ تاپ:

از دیگر ویژگی های مهم در لپ تاپ هارد است که وظیفه ی ذخیره ی تمام فایل ها و اطلاعات را بر عهده دارد اگر هارد لپ تاپ شما از نظر فضا بیش از حد کوچک است شما می توانید از یک هارد مکمل در کنار لپ تاپ تان استفاده کنید.

در حال حاضر دو نوع هارد در لپ تاپ ها استفاده می شود یک نوع هارد HDDو حافظه SSD.

امروزه در بازار حافظه های متنوعی از ۳۲۰گیگا تا ۱ترابایت وجود دارد اما مقدار حافظه ی نرمال و عرف لپ تاپ های فعلی ۷۵۰ گیگابایت که غالبا هارد HDD است، البته اگر کمی هزینه خرج کنید با وجود هارد اکسترنال مشکل هارد وحافظه به راحتی حل میشود.

گرافیک وپردازنده تصویری لپ تاپ:

حتما بارها اتفاق افتاده که از تماشای تصویر و یا فیلمی کوتاه لذت برده باشید اما به دستورالعمل های پشت صحنه ی آن توجه نکردید این کار در حقیقت توسط کارت گرافیک که رابطه بین نمایشگر وپردازنده است صورت می گیرد همه ی ما می دانیم که در اغلب وسایل الکترونیکی امروزی، خروجی عملکرد و دستورات ما در صفحه نمایش ظاهر می شود.

کارت های گرافیکی دو مشخصه مهم دارند که یکی سرعت پردازش اطلاعات و دیگری حافظه کارت گرافیک است که به مگا و گیگابایت گفته می شود.

البته درکارت های گرافیک مشخصه های زیادی پنهان است که برای کاربران عادی استفاده ی ندارند.

بعضی از لپ تاپ ها دارای دو پردازنده گرافیکی اند. یکی به صورت یکپارچه و یکی به صورت تخصصی،برای کارهای سبک و دم دستی از پردازنده ی گرافیکی یکپارچه استفاده می کنند

اما زمانی که شما نیاز به حجم بیشتر حافظه گرافیک دارید پردازنده ی تخصصی که سرعت و حافظه بیشتری دارد را باید استفاده کنید، مثلا شما می خواهید یک بازی پر حجم وسنگین را نصب کنید اما این کار به راحتی انجام نمی شود و در این صورت باید روی پردازنده گرافیک دوم خود سویچ کنید.

تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ
تعمیرات لپ تاپ

عمرباتری لپ تاپ:

عمل کرد و بازدهی اغلب لپ تاپ ها به باتری آنها بستگی دارد اغلب باتری های لپ تاپ ،تقریبا بیشتر از ۵ساعت می توانند دستگاه شما را روشن نگه دارند البته برای استفاده بیشتر از لپ تاپ می توانید نور زمینه آن را کم کرد و آهنگ وصداهای آن را نیز قطع کنید برنامه های که ازآن استفاده نمی کنید را در حالت خاموش نگه دارید.

پس از انتخاب کردن وخرید لپ تاپ مورد پسند بهتر است برای عمر طولانی دستگاه موارد زیر را رعایت کنید:

1-هنگام کار کردن با لپ تاب غذا وخوراکی نخورید چون ذرات ریز غذا به فن سیستم صدمه می رساند.

2-حرکت دادن لپ تاپ هنگام کار کردن با دستگاه اشتباه است در جدا کردن شارژ به روش درست بسیار دقت کنید.

3-اجازه ندهید حیوانات خانگی مثل گربه روی صفحه کلید لپ تاپ بخوابد چون پرزهای آن به سیستم آسیب می رساند.

4-مایعات روی دستگاه ولپ تاپ نریزد حتی هنگام تمیز کردن از پارچه مخصوص دستگاه استفاده کنید.

5-اگر از لپ تاپ استفاده نمی کنید آن را مدام روشن نگه ندارید.

6-همیشه برای جابه جای و حمل از کاور استفاده کنید.

بارعایت این نکات ریز عمر لپ تاپ خود را افزایش دهید تا نیازی به تعمیرات لپ تاپ نداشته باشید

اما اگر نیازی به تعویض باتری لپ تاپ خود داشتید مرکز تعمیرات لپ تاپ lenovo در کرج را به شما عزیران توصیه میکینم.

اگرهارد با سروصدای زیادو یا خیلی آرام کار می کند یا هنگام تایپ کردن، قفل می کندیا سرعت آن بسیار کند است یا سیستم مرتبا قطع می شود یعنی لپ تاپ شما دچار مشکل شده و باید به تعمیرکار مراجعه کنید که ما مرکز تعمیرات لپ تاپ lenovo در کرج را به شما پیشنهاد میدهیم

گاه بر اثر استفاده نادرست ،نفوذ آب، رطوبت، آلودگی قطعات، مشکلات برقی و…لپ تاپ شما دچار آسیب دیدگی شده تعمیرات آن را به متخصصین مرکز تعمیرات لپ تاپ lenovo در کرج بسپارید.

متخصصین ما به تمامی قطعات لپ تاپ تسلط دارند و خدمات آنها شامل قاب ولولا، صفحه نمایش، کیبورد،هاردو…است که با تمام تجهیزات وامکانات به روز انجام می گردد.

گاهی لپ تاپ شما مشکل سخت افزاری دارد مانند تعمیر شارژر لپ تاپ، تعمیر و تعویض باطری لپ تاپ، تعمیر صفحه کلید و یا کیبورد لپ تاپ و… که توسط تعمیر کارمتخصص این کار صورت می گیرد.

بعضی مواقع هم تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ شامل نصب  انواع سیستم عامل ها بر روی لپ تاپ، نصب انواع نرم افزارهای تخصصی و غیرتخصصی، ویروس کشی و…است که در مرکز تعمیرات لپ تاپ lenovo در کرج کاملا حرفه ای انجام میشود

تعمیرات لپ تاپ

تعمیر ویاتعویض قاب ولولا:

بعضی مواقع بر اثر سهل انگاری، قاب لپ تاپ دچار شکستگی شده و یا ترک بر می دارد دراین مورد یا باید قسمت های آسیب دیده را چسب زد و اگر شدت شکستگی زیاد است ‌باید در جاهایی که تعمیرات لپ تاپ انجام میدهند قطعه را تعویض کرد البته فرآیند تعویض باید به صورت حرفه ای انجام شود تا نمایشگر درمعرض آسیب قرارنگیرد چون قاب به ال سی دی وصل است و ما این اطمینان خاطر را به شما میدهیم که درمرکز تعمیرات لپ تاپ lenovo در کرج این کار به صورت فوق حرفه ای انجام میشود

تعمیر کیبورد لپ تاپ:

شاید هنگام کار کردن با لپ تاپ دکمه ها کار نکنند و یا کیبورد هنگ کند در این صورت بخش داخلی صفحه کلید احتمالا دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد اگر مدار و دکمه ها سالم باشند با یک گردگیری ساده مشکل برطرف می شود اما همیشه برای باز کردن ودوباره راه افتادن کیبورد و یا تعویض کیبورد لازم است کیبورد را باز شود و این کار فقط توسط متخصص تعمیر لپ تاپ باید انجام شود

تعمیر فلت لپ تاپ

فلت یکی از قطعات قابل تعمیر بکاررفته در انواع لپ تاپ از جمله لپ تاپ های لنوو است که وظیفه آن انتقال تصاویر و داده‌ها از مادر برد لپ تاپ به LED و LCD یا همان صفحه نمایش لپ تاپ است. خرابی های پیش آمده در کابل فلت لپ تاپ لنوو عموماً به دلیل وارد شدن ضربه به این دستگاه و تحمل فشار بیش از حد اتفاق می‌افتد. از این‌رو توصیه می‌شود در جابجایی‌های دستگاه و در حین کار با آن، به این مسئله توجه شود.

خوشبختانه خرابی های فلت نوت بوک با تعویض و تعمیر این بخش از دستگاه قابل رفع است و این مسئله یعنی نیاز به تعمیر یا تعویض فلت بسته به نظر کارشناس مرکز تعمیرات لپ تاپ lenovo در کرج دارد.

 

تعمیر کارت شبکه لپ تاپ

کاربران امروزی، بلافاصله پس از روشن کردن لپ تاپ به اولین چیزی که احتیاج پیدا می‌کنند، اینترنت است؛ و اتصال به اینترنت جز از طریق کارت شبکه لپ تاپ امکان‌پذیر نیست. مشخص است خرابی‌های پیش آمده در کارت شبکه منجر به عدم امکان برقراری ارتباط میان لپ تاپ و تجهیزات ارائه‌دهنده خدمات شبکه نظیر مودم و .. می‌گردد. در صورتی که کارت شبکه سیمی باشد، این کارت، رابط میان کابل شبکه و خود کامپیوتر خواهد بود و اگر وایرلس باشد، این کارت رابط بین امواج الکترومغناطیسی و کامپیوتر خواهد بود.

به طور کلی اتصال به دنیای اینترنت بدون داشتن کارت شبکه لپ تاپ ممکن نیست و این قطعه حیاتی‌ترین عضو در اتصال کاربر لپ تاپ به دنیای اینترنت است. کارت شبکه لپ تاپ ارتباط مستقیمی با مادربرد دارد و این موضوع سبب می‌گردد با اندک بی‌مبالاتی، آسیب شدیدی به دستگاه وارد شود. از این رو قویاً توصیه می‌شود بررسی، عیب‌یابی، تعمیر و تعویض کارت شبکه لپ تاپ صرفاً توسط کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ lenovo در کرج انجام شود.

تعمیر فن لپ تاپ لنوو

فن یا همان سیستم تهویه هوا که در همه ی لپ تاپ های لنوو تعبیه شده است، وظیفه خنک سازی دستگاه و متعادل نگاه داشتن دمای آن را برعهده دارد. اما گاه به دلیل آلودگی های بیش از حد این قطعه کیفیت خود را از دست داده و در ادامه کار صداهای نابهنجاری را تولید می کند. خرابی فن لپ تاپ، معمولا با علائمی چون صدا دادن فن لپ تاپ، افزایش دمای لپ تاپ و مواردی از دست همراه خواهد بود.

صدای فن لپ تاپ در حالت عادی بسیار کم است و تا زمانی که گوش را به آن نزدیک نکنید متوجه آن نمی‌شوید، اما وقتی صدای منظم تق تق از لپ ‌تاپ شنیده شود و خصوصا چنانچه دمای لپ تاپ و گرمای تولید شده توسط آن بطور واضحی غیر‌عادی باشد، ممکن است فن لپ تاپ آسیب دیده و نیاز به تعمیر فن لپ تاپ لنوو باشد.

مرکز تعمیرات لپ تاپ lenovo در کرج کادری متخصص و کارآمد از برترین کارشناسان و مهندسان این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در لپ‌ تاپ خود –نظیر خرابی فن لپ تاپ لنوو – را رفع نمایید و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردید.

تعمیر مادربرد لپ تاپ لنوو

خرابی مادربرد نشانه هایی دارد که با مشاهده آنها می توان فرض را بر خرابی این قطعه گذاشت و عیب یابی دستگاه را آغاز کرد. در صورت بروز نقص و خرابی در مادربرد لپ تاپ لنوو دو راهکار پیش روی ما وجود دارد که هردوی آن‌ها در مرکز تعمیرات مادربرد لپ تاپ لنوو ارائه می‌گردد:

نخستین راه تعویض مادربرد لپ تاپ است که در صورت تشخیص کارشناسان بر اینکه امکان تعمیر این قطعه وجود ندارد، انتخاب می شود و عملیات مورد نیاز جهت تعویض مادربرد لپ تاپ پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه آغاز می شود.

دومین راه، تعمیر مادربرد لپ تاپ است که این کار، پس از بررسی دستگاه، شناسایی منشأ اشکال پیش آمده در آن و تشخیص نوع خرابی انجام می شود. برجسته ترین ویژگی مرکز تعمیرات لپ تاپ lenovo در کرج ضمانت خدماتی است که در این مرکز ارائه می گردد. این امر سبب شده خدمات ارائه شده تا حصول نتیجه نهایی ادامه داشته باشد و آنچه که مراجعان در پایان کار دریافت کنند، دستگاهی سالم و بی عیب و نقص باشد.

 

سرویس لپ تاپ

سرویس لپ تاپ
سرویس لپ تاپ

سرویس لپ تاپ امری است که باید بیشتر از این ها برای صاحبان لپ تاپ جدی گرفته شود. سرویس کردن لپ تاپ لزوما نباید در مواقع بروز مشکل اتفاق بیفتد؛ بلکه از نظر برند های ساخت لپ تاپ، سرویس یک لپ تاپ فارق از آن که لپ تاپ مشکلی دارد یا خیر، باید انجام شود؛ در غیر این صورت عمر مفید لبتاپ کاهش می یابد.

زمان استاندارد برای تناوب سرویس لپ تاپ، از نظر کمپانی های سازنده، هر 2 یا 3 سال در نظر گرفته شده است. سرویس لپ تاپ به طور منظم، از به وجود آمدن مشکلات عمیق برای لب تاب جلوگیری کرده و به این ترتیب هزینه تعمیر لپ تاپ در مواقع بروز مشکل را کاهش می دهد.

چه زمانی باید برای تعمیر لپ تاپ ( به دست متخصص) عجله کنید اگر:

1.لپ تاپ بیش از حد گرم می شود.

2.عملکرد هارد دیسک لپ تاپ شما کند است.

3.شارژباتری لپ تاپ شما زود خالی می شود.

4.روشن نشدن یا بالا نیامدن هارددیسک.

5.هنگی مداوم لب تاب.

هزینه تعمیر لپ تاپ

بسته به قطعه ی آسیب دیده در لپ تاپ، هزینه تعمیر لپ تاپ و سرویس آن متفاوت خواهد بود.طبیعتا هزینه تعمیر قطعات سخت افزاری بیشتر از قطعات نرم افزاری است؛ زیرا در بیشتر موارد، درصورتی که قطعه ی سخت افزاری لپ تاپ مختل شده باشد، به تعویض قطعه نیاز است. از آن جایی که قطعات سخت افزاری اورجینال قیمت بالاتری دارند، در صورت نیاز به تعویض قطعه، هزینه تعمیر لپ تاپ، بالاتر خواهد بود.

در صورت نیاز به تعمیر لپ تاپ خود با مرکز تعمیرات لپ تاپ lenovo در کرج تماس بگیرید.

Leave a Comment